Technisch Support Engineer

Ben je op zoek naar een juniorfunctie waarin jij je carrière in de IT kunt uitbouwen en waarmee je de kans krijgt om problemen op de eerste, tweede en derde lijn aan te pakken? En ondertussen meer kunt leren over onze softwareproducten? Dan ben jij misschien wel de persoon die we zoeken!

Speer IT levert hoogwaardige glasvezelregistratiesystemen met uitgebreide functionaliteiten. Onze systemen zijn eenvoudig in gebruik en flexibel van opzet. Cocon Fiber, onze snelle en gebruiksvriendelijke registratie applicatie, is al de standaard in Nederland en wordt ook steeds meer gebruikt door grote multinationale telecom bedrijven. Speer IT loopt voorop in glasvezel, en dat willen we zo houden! Daarom steken onze ruim 50 ervaren professionals veel passie en energie in het continu verbeteren van onze producten en diensten. Speer IT werkt met mensen die een verschil willen maken voor onze klanten. Persoonlijke ontwikkeling, betrokkenheid en het nemen van initiatief zijn de belangrijkste kenmerken van onze teamleden.

Dit zijn je verantwoordelijkheden als Technical Support Engineer:

  • Belangrijkste aanspreekpunt voor eerste-, tweede- en derde-lijns problemen van productgebruikers
  • Zelfstandig oplossen van (voornamelijk) technische problemen met betrekking tot Cocon Fiber, CoconTheWeb en andere applicaties
  • Het onderhouden van een correcte productiedatabase
  • Zelfstandige rapportage
  • Het onderhouden van goede klantenrelaties
  • Bijdragen aan productverbeteringen

Bij Speer IT vinden we de persoonlijke ontwikkeling en groei van onze mensen erg belangrijk, dus we zullen je zeker zowel technisch als organisatorisch uitdagen.

Je werkt met een hecht team van professionals die elkaar ondersteunen bij het helpen van onze klanten en bij elkaars ontwikkeling. Het is een uitdagende omgeving waar geen dag hetzelfde is.

Deze baan brengt meer dan alleen een uitdaging:

  • Salaris passend bij je ervaring, maximaal €3.000,- bruto per maand (op basis van fulltime)
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 28 dagen jaarlijkse vakantie (met kans op 4 extra bonusdagen per jaar), een pensioenregeling en reiskostenvergoedingen.
  • Een innovatieve, informele en hoogwaardige werkomgeving
  • Lunch is van de zaak
  • Mogelijkheden voor verder onderwijs en opleiding

Dit is wat je moet meebrengen:

  • Middelbare beroepsopleiding (MBO), bij voorkeur in de IT
  • Aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie is een pré
  • Interesse en affiniteit voor IT
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Een probleemoplossende en servicegerichte houding
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Kennis van de Duitse, Franse en/of Engelse taal is een pré

Nog vragen?

Denk je dat je hebt wat nodig is en wil je meer weten over deze functie, ons team en de Speer IT organisatie, stuur dan je CV + motivatie naar jobs@speerit.nl of neem gerust contact met ons op via 035-6237936