Customer Success Manager

Ben je communicatief, klantgericht en gedreven om klanten echt te helpen slagen?

Heb jij affiniteit met telecom en IT en krijg je energie van het opbouwen van sterke, langdurige relaties? Dan is deze functie als Customer Success Manager bij Speer IT perfect voor jou!

Jouw rol

Als Customer Success Manager ben je de strategische partner voor een toegewijd portfolio van zakelijke klanten. Je helpt hen het maximale uit onze softwareoplossingen te halen, begeleidt hen bij de implementatie van onze tools en adviseert hen proactief over optimalisaties. Je zorgt ervoor dat onze klanten hun doelen bereiken en langdurig succes ervaren met ons Cocon Fiber Platform.

Wat je gaat doen

Dit moet je meenemen

Deze baan biedt meer dan alleen een uitdaging:

Persoonlijke groei stimuleren

Bij Speer IT heb je de controle over je carrière. We moedigen persoonlijke ontwikkeling aan door je te voorzien van tools voor carrièregroei, interne mobiliteit, kennisdeling en leermogelijkheden.

Tijd voor rust en ontspanning

We weten dat mensen die hard werken ook tijd nodig hebben om nieuwe energie op te doen. Onze arbeidsvoorwaarden omvatten 28 vakantiedagen (op basis van een fulltime dienstverband).

Onze arbeidsvoorwaarden

Nog vragen?

Denk je dat je hebt wat nodig is en wil je meer weten over deze functie, ons team en de Speer IT organisatie, stuur dan je CV + motivatie naar jobs@speerit.nl of neem vrijblijvend contact met ons op via 035-6237936 .

Procedure

Als onderdeel van ons selectieproces voeren we een referentiecheck uit en vragen we om een Verklaring Omtrent Gedrag.