Support Agent
Ben je op zoek naar een geweldige kans om je carrière in de IT te laten groeien en de kans te krijgen om eerstelijns problemen aan te pakken? En bovendien meer te weten komt over onze softwareproducten? Dan ben jij misschien wel de persoon die we zoeken!
Speer IT levert hoogwaardige glasvezelregistratiesystemen met uitgebreide functionaliteiten. Onze systemen zijn eenvoudig in gebruik en flexibel van opzet. Cocon Fiber, onze snelle en gebruiksvriendelijke registratie applicatie, is al de standaard in Nederland en wordt ook steeds meer gebruikt door grote multinationale telecom bedrijven. Speer IT loopt voorop in glasvezel, en dat willen we zo houden! Daarom steken onze ruim 50 ervaren professionals veel passie en energie in het continu verbeteren van onze producten en diensten. Speer IT werkt met mensen die een verschil willen maken voor onze klanten. Persoonlijke ontwikkeling, betrokkenheid en het nemen van initiatief zijn de belangrijkste kenmerken van onze teamleden.
Dit zijn uw verantwoordelijkheden als Support Agent:
- Belangrijkste aanspreekpunt voor eerstelijns technische vragen van productgebruikers, zowel telefonisch als per ticket.
- Zelfstandig oplossen van eerstelijns technische problemen met betrekking tot Cocon, CoconTheWeb en andere applicaties. Dit omvat het beheer van gebruikers, het oplossen van gebruikersproblemen in de applicatie(s) en het geven van functionele uitleg.
- Monitor applicaties/servers voor klanten en implementeer proactief oplossingen.
- Het bouwen van aangepaste rapporten om klanten te voorzien van de gewenste informatie van bijvoorbeeld Cocon.
- Zorg voor een goede klantrelatie door klanten op een prettige, professionele manier op weg te helpen.
- Bijdragen aan productverbeteringen door samen innovaties/verbeteringen te delen en eventueel in het product te verwerken.
Bij Speer IT vinden we de persoonlijke ontwikkeling en groei van onze mensen erg belangrijk, dus we zullen je zeker zowel technisch als organisatorisch uitdagen.
Je werkt met een hecht team van professionals die elkaar ondersteunen bij het helpen van onze klanten en bij elkaars ontwikkeling. Het is een uitdagende omgeving waar geen dag hetzelfde is.
Deze baan brengt meer dan alleen een uitdaging:
- Salaris passend bij je ervaring, tussen € 2.000,- en € 2.500,- bruto per maand (of fulltime equivalent)
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 28 dagen jaarlijkse vakantie (met kans op 4 extra bonusdagen per jaar), een pensioenregeling en reiskostenvergoedingen.
- Een innovatieve, informele en hoogwaardige werkomgeving
- Lunch is van de zaak
- Mogelijkheden voor verder onderwijs en opleiding
- Met de teams en het bedrijf worden leuke activiteiten georganiseerd, zoals een zomer-BBQ, jaarlijks bedrijfsuitje, jaarlijks teamuitje en donderdagmiddagborrel.
Dit is wat je moet meebrengen:
- Middelbare beroepsopleiding (MBO), bij voorkeur in de IT
- Aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie is een pré
- Interesse en affiniteit voor IT
- Goede communicatieve vaardigheden
- Een probleemoplossende en servicegerichte houding
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Kennis van de Duitse, Franse en/of Engelse taal is een pré
Nog vragen?
Denk je dat je hebt wat nodig is en wil je meer weten over deze functie, ons team en de Speer IT organisatie, stuur dan je CV + motivatie naar jobs@speerit.nl of neem gerust contact met ons op via 035-6237936.